Bestellen

Naast een bezoek aan onze winkel, kunt via onze website onze producten bestellen. De bestelpagina is volledig beveiligd. Hierdoor kunt u met een gerust hart uw gegevens bij ons achterlaten. Het bestelproces is vrij eenvoudig en bestaat uit de volgende stappen:

  • Een overzicht van de bestelde producten. Het is raadzaam om, voordat u doorgaat, het overzicht goed te controleren.
  • De verzendgegevens. NAW gegevens en het adres waar de producten naartoe verzonden moeten worden.
  • De factuurgegevens. Wanneer de factuur naar een ander adres verzonden moet worden, kunt u het vinkje “adres ontvanger” uitvinken en het factuuradres opgeven.
  • De bevestiging van de bestelling. Leest u vooral onze algemene voorwaarden door voor u akkoord gaat met de bestelling.
  • Afrekenen. U heeft de volgende keuzes:
  • Direct betalen met iDeal.
  • Handmatig overschrijven
  • Ophalen en betalen in de winkel

Mocht u nog vragen hebben over het bestelproces dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Hiervoor kunt u gebruik maken van ons contactformulier.

Verzenden

Ricable wordt in Nederland gedistribueerd en verkocht door Omera – Hifi en Streaming Media. Omera levert de producten van Ricable enkel en alleen in Nederland. Voor de verzending maken wij gebruik van Packs. Uiteraard ontvangt u van ons altijd een track en trace bericht om uw zending te kunnen volgen.

Bestelling annuleren of retourneren

Wanneer u een bestelling wilt annuleren, dan vragen wij u ons dit zo spoedig mogelijk te laten weten. U kunt dit telefonisch doorgeven op telefoonnummer 010-7600 190. Wanneer de bestelling al verzonden is, kunt u het pakket aan de deur weigeren. Het pakket wordt dan automatisch aan ons geretourneerd.

Ontvangen producten mogen binnen 40 dagen na ontvangst worden geretourneerd. De aankoopwaarde van de producten zal vervolgens binnen 7 werkdagen aan u worden teruggestort indien de producten in originele staat (als nieuw) in een onbeschadigde originele verpakking met toebehoren terug worden gestuurd. De verzendkosten van de geretourneerde producten worden door ons vergoed.

klachten

Ondanks dat wij naar een hoog servicelevel streven, kan het zijn dat u over een product of afhandeling niet tevreden bent. Mocht u een klacht hebben, dan willen wij u vragen hiervoor ons contactformulier te gebruiken. Een e-mail sturen kan ook, naar info@ricable.nl. U ontvangt binnen 10 werkdagen van ons een reactie.

retourneren naar aanleiding van een defect

Mocht er binnen de garantietermijn een defect optreden aan een bij ons gekocht product, dan gaan wij ons uiterste best doen het product zo spoedig mogelijk voor u te herstellen. Neemt u vooraf contact met ons op, zodat wij weten wat er aan de hand is en dat wij zo snel mogelijk kunnen handelen. De meeste defecten worden bij de producent gerepareerd. Tussentijds houden wij u op de hoogte van de voortgang.

Retouradres:

Omera
Markt 3
3131 CR Vlaardingen

Mocht u niet vinden wat u zoekt, neemt u dan contact met ons op. Wij staan u graag te woord.